Działania na ułamkach często sprawiają uczniom sporo kłopotów. Dlatego lekcje wprowadzające nowe pojęcia muszą być przemyślane. Uczniowie powinni zaangażować się w lekcję i uruchomić wyobraźnię. Bardzo pomocne są nowoczesne technologie informacyjne oraz ułamki magnetyczne. Uwaga wszystkich uczniów powinna być stale skupiona na rozważanym problemie. Bardzo przydaje się wizualizer, ponieważ uczniowie mogą analizować działania podejmowane przez innych- widok z kamery pomaga uczestniczyć w kolejnych etapach rozwiązywania zadania. Piątoklasiści bardzo lubią takie urozmaicanie zajęć i chętnie zgłaszają się „do tablicy”.
Możesz również polubić
Podczas lekcji przyrody uczniowie klasy IV a i IV b uczyli się jak zorientować mapę za pomocą kompasu. Orientowanie planu lub mapy […]
Elektryczność towarzyszy nam na każdym kroku. Uczniowie znają pojęcie prądu elektrycznego. Rozróżniają ciała, które dobrze przewodzą prąd oraz te, które są izolatorami […]
Uczniowie klasy szóstej przez kilka ostatnich lekcji poznawali się bliżej z procentami. Początkowo wzbudzały one w szóstoklasistach nieufność i spore obawy. Jednak […]
Pracowite zwierzęta w przedszkolu!