Działania na ułamkach często sprawiają uczniom sporo kłopotów. Dlatego lekcje wprowadzające nowe pojęcia muszą być przemyślane. Uczniowie powinni zaangażować się w lekcję i uruchomić wyobraźnię. Bardzo pomocne są nowoczesne technologie informacyjne oraz ułamki magnetyczne. Uwaga wszystkich uczniów powinna być stale skupiona na rozważanym problemie. Bardzo przydaje się wizualizer, ponieważ uczniowie mogą analizować działania podejmowane przez innych- widok z kamery pomaga uczestniczyć w kolejnych etapach rozwiązywania zadania. Piątoklasiści bardzo lubią takie urozmaicanie zajęć i chętnie zgłaszają się „do tablicy”.
Możesz również polubić
Podczas godziny wychowawczej uczniowie klasy szóstej przypomnieli sobie, jak bezpiecznie dojść i dojechać do szkoły. Obejrzeli krótkie filmy edukacyjne korzystając z tablicy interaktywnej […]
Wiele satysfakcji przyniosły uczniom klas IV-VI (i opiekunom) zajęcia rekreacyjne na kręgielni. Pływanie – to już dobrze znana nam codzienność. Rozgrywki w […]
Święta tuż, tuż…🎀🎄 Przed świętami każdy z nas ma dużo pracy. A tak wyglądały przygotowania swiateczne w kl.Ia Ozdoby zrobione☃️⛄️☃️ Pierniki upieczone🍩🍪 […]
Czy ktoś powiedział kiedyś, że w czasie deszczu dzieci się nudzą? W ubiegłym tygodniu w grupie „O” tematyka deszczowa i za oknem […]










