Uczniowie klasy szóstej często mają okazję zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Na lekcji matematyki projektowali siatki prostopadłościanów i sześcianów, wycinali je i składali modele brył. Najtrudniejszy był etap planowania siatki […]
Wykorzystanie wiedzy w praktyce to jeden z bardzo ważnych standardów edukacyjnych. Dzięki temu uczniowie szybciej zapamiętują i utrwalają zdobytą wiedzę. Własnie to miało miejsce wczoraj na zajęciach komputerowych. Uczniowie wykorzystując swoją […]
Klasa szósta w wielkim skupieniu zgłębia tajemnice brył geometrycznych. W rozwijaniu wyobraźni przestrzennej pomaga jej w tym aplikacja QUIVER, modele figur oraz szkolne notebooki. Prowadzenie zajęć i komentarz p. D. […]
14 marca obchodzimy dzień liczby pi (jej symbol – π). Data ta wybrana została ze względu na zapis tej liczby: 3,14. Oczywiście- to nie jest cała liczba! Jej rozwinięcie dziesiętne jest nieskończone. W 2014 […]
Dnia 22.04.2018 r. rozpoczęliśmy w szkole kurs układania kostki Rubika. W tym celu został zakupiony specjalny zestaw kostek, aby każdy uczeń mógł samodzielnie ćwiczyć. Dzieci poznały już historię tej logicznej […]
Miło nam poinformować, iż nawiązaliśmy współpracę ze szkołą językową New Way Institiude z Buenos Aires w Argentynie. Na mocy tego porozumienia uczniowie najstarszej klasy będą wymieniać się korespondencją w języku […]
Pojawienie się ułamków wzbudza wśród uczniów dużo emocji. Mają obawy, czy zdołają je zrozumieć i czy zadania będą bardzo trudne. Chociaż z ułamkami mamy do czynienia na co dzień, młodzi […]
Podsumowanie Igrzysk Olimpijskich odbyło się na j. angielskim w kl.V. Uczniowie znają angielskie nazwy dyscyplin sportowych, poznali też czasowniki niezbędne do mówienia o sporcie oraz Sport Rules. Uczniowie wykonali również […]
Na lekcji historii i społeczeństwa w klasie V miało miejsce powtórzenie wiadomości. Tym razem wykorzystaliśmy do tego celu zadania interaktywne, które uczniowie rozwiązywali na tablicy multimedialnej. Zabawa połączona z nauką […]
Awatar (avatar) to reprezentacja osoby w świecie wirtualnym. Awatary są używane na forach dyskusyjnych, w grach komputerowych lub w tak zwanej rzeczywistości wirtualnej. Awatary mogą być prostymi grafikami lub bardziej […]
Klasa VII chętnie poznaje zagadnienia w ramach nowego przedmiotu, jakim jest chemia. Aktywność uczniów ukazują poniższe zdjęcia. Ostatnio realizowane tematy to: – wykrywanie tlenku węgla – otrzymywanie i wykrywanie wodoru – […]
Godzina Kodowania (The Hour of Code), organizowana 4-10 grudnia 2017 w ramach Tygodnia Edukacji Informatycznej (Computer Science Education Week, USA), jest największą inicjatywą edukacyjną w historii, adresowaną do uczniów, nauczycieli […]