Uczniowie klasy czwartej bardzo chętnie przychodzą na dodatkowe zajęcia z matematyki. Jeśli na lekcji używamy do nauki notebooków – chęć ta nieporównanie wzrasta! Prowadzenie zajęć i komentarz p. D. Bugajska
Zajęcia wyrównawcze i doskonalące
Klasa piąta i szósta podczas lekcji matematyki oraz na zajęciach wyrównawczych wykorzystuje szkolne notebooki do powtarzania i utrwalania materiału. Uczniowie klasy szóstej mają swoje własne konta na SQULI. Jest to […]
Podczas zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki korzystamy z tablicy interaktywnej oraz wizualizera. Dzięki tym urządzeniom uczniowie chętniej biorą udział w zajęciach, są bardziej aktywni i lepiej przyswajają wiedzę. Konstrukcje geometryczne, ułamki, […]
Prowadzone są zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze dla uczniów kl. I. Uczniowie chętnie biorą w nich udział. Droga do zdobywania umiejętności czytania, pisania i liczenia jest długa, ale bardzo interesująca i ciekawa. Prowadzenie […]
Matematyka – to przedmiot trudny i wielu uczniów ma z nim nie lada kłopoty. Jednak w naszej szkole jest także grono uczniów z kl. V-VI, którzy pragną poszerzać swą matematyczną […]
Na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki uczniowie kl. IV rozwiązywali interaktywne testy. Na zakończenie zajęć uczniowie ułożyli domino z ułamkami zwykłymi. Prowadzenie zajęć i komentarz p. D. Bugajska
Na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki uczniowie klasy szóstej utrwalają i przypominają sobie wiadomości z lekcji matematyki. W małych grupach czują się swobodniej i chętnie podchodzą do tablicy, szczególnie do tej interaktywnej. Prowadzenie […]
Tablice interaktywne wykorzystywane są coraz częściej na różnych przedmiotach i w różnych klasach. Wczoraj i dzisiaj tę pomoc dydaktyczną stosowano podczas lekcji przyrody w kl. VI, na zajęciach wyrównawczych z […]
Umiejętnie zastosowana tablica interaktywna mobilizuje do powtarzania i utrwalania wiadomości. Uczniowie kl.IV bardzo chętnie uczestniczyli w zajęciach, nawet gdy zadanie polegało na zastosowaniu czterech podstawowych działań matematycznych oraz kolejności wykonywania […]
Na zajęciach wyrównawczych z języka angielskiego uczniowie klas młodszych z wielkim zaangażowaniem przyswajali nowe słowa. Nowoczesne technologie – tablica interaktywna – doskonale wspomagają proces nauczania. Prowadzenie zajęć p. K. Włoch-Czapiewska
Uczniowie naszej szkoły mają możliwość uczęszczać na zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki. Na lekcje te przychodzą również uczniowie nie mający problemów w nauce tego przedmiotu-chętnie natomiast rozwiązują zadania, ponieważ są dla […]
Dzięki szerokiej gamie pomocy szkolnych, tj. pacynek, puzzli w j. angielskim, uczniowie poprzez zabawę utrwalają słownictwo związane ze zwierzętami. Prowadzenie zajęć i komentarz p. K. Włoch-Czapiewska