Uczniowie klasy 7 wykonali przyrządy do doświadczeń z fizyki. Do konstrukcji zostały użyte przedmioty codziennego użytku. Zastosowano przezroczyste wężyki, listewki, taśmę klejącą, kołki drewniane, atrament. Rurki wypełnione kolorową wodą pozwalają na badanie ruchu. Przygotowane rurki posłużyły do badania ruchu jednostajnie prostoliniowego. Na szczęście telefony komórkowe posiadają stoper. Dzięki temu udało się zmierzyć czas ruchu bąbelka powietrza. Otrzymane wyniki uśrednione zostały za pomocą aplikacji kalkulator. Zajęcia wpisują się w metodę nauczania STEM. Zbudowane przyrządy posłużą kolejnym klasom.
Możesz również polubić
Na piątkowych lekcjach j.angielskiego było zielono. Uczniowie poznali historię św. Patryka i tradycje związane z tym świętem. Zaprzyjaźniliśmy się z irlandzkim skrzatem, […]
ŻYWA LEKCJA HISTORII – Dziś naszą szkołę odwiedzili przedstawiciele Grupy Artystycznej Rekonstrukto z Lublina, aby przeprowadzić pokaz historyczny „Życie i kultura w […]
Uczniowie brali udział w wiosennych zawodach sportowych,przy okazji dobrze się bawiąc. Ruch to zdrowie! Pod tym hasłem połączono działania prozdrowotne i gimnastykę.
Zbieramy zużyte baterie! Uczniowie naszej szkoły dbają o środowisko i przynoszą do specjalnego pojemnika zużyte baterie. To już kolejny pełny pojemnik i […]