Barwy hipsometryczne ułatwiają rozpoznawanie elementów ukształtowania terenu. Obszary leżące między poziomicami zaznacza się różnymi odcieniami barw. Na lekcji geografii uczniowie klasy V wykonali z masy solnej model pagórka, który pomalowali odpowiednimi kolorami. Dzięki skali barw można szybko odczytać, gdzie jest nisko, a gdzie – wysoko oraz jakie formy terenu występują na danym obszarze.
Możesz również polubić
Jesienna praca plastyczna w klasie IIIb – wykorzystanie metody edukacji przez ruch 🍁🍂🍁🍂
Projekt Berlin Uczniowie klasy 7 zdobyli wiedzę o stolicy Niemiec. Przygotowali, pracując w grupach, informacje o Berlinie. Ciekawe, pomysłowe i bogate w […]
20 maja obchodzimy Światowy Dzień Pszczół. Te owady żyją na Ziemi od ponad 50 mln lat, a ich rola w utrzymaniu równowagi […]
15 lutego odbył się Bal Karnawałowy 🔥🔥🔥 Przy pomocy naszych uczniów zorganizowano zabawy i konkursy z nagrodami. Tańców, uśmiechu i radości było […]